Publisert Legg igjen en kommentar

Bedding av Ferodo bremseklosser.

Kjør i 3. gir, ca 60km/t.

Brems med halv pedalkraft i 3sek. på – 3 sek av, 3 sek på- 3 sek av, 3 sek på-osv osv ca 15-20 ganger.

Da skal du umiddelbart gå over til 5 sek på – 5 sek av, 5 sek på – 5 sek. av i 15-20 ganger.

Du vil kjenne at klossen tar bedre og bedre, og det lukter bremser! Når du er ferdig skal skiva være skikkelig varm – rødglødende. Nå skal klosser og skive stå å kjøle seg ned. Da er du ferdig.

Ved bruk av DS3000 ( R) vil klossen krakkelere og lett falle av i biter om denne prosessen ikke gjøres rett!

Dette gjøres bare en gang!

Publisert Legg igjen en kommentar

Hvordan få lengst mulig levetid på ditt nye batteri?

Alle batterier ønsker vedlikeholds lading. Dette går som oftest fint med en personbil, da denne er i nærmest daglig bruk. På din løpsbil er det ikke slik. Derfor bør det brukes en vedlikeholdslader til dette. Eller du bør passe på at batteriet alltid får lading innimellom når det er lengre perioder uten aktivitet. Vær obs på at litium batterier skal ha spesielle ladere, og vanlige batterier, også gele batterier, skal ikke lades med litium ladere. Du trenger derfor lader som passer din type batteri. Normal levetid er ca 7 år. Sterke batteriladere skal ikke stå på over lengre tid!

Publisert Legg igjen en kommentar

Når skal Brannslukkeren på service?

Bilde fra depotområde til profesjonelt rally team

Lett synlig på beholderen er en lapp som indikerer når beholderen er produsert med måned og år, og når den skal tilbake inn til service for første gang, dette vil generelt være 2 år etter beholderen er produsert. Deretter skal flasken inn til service hvert annet år. Vær obs på at noen flasker bare kan serves i 10 år. Flasker skal også sjekkes, og det kan være at deler må byttes for å få godkjent ny homologering. Vi utfører service på OMP og Lifeline slukkere. Har du andre merker, har vi kontakt med noen andre leverandører for å få utført service på disse slukkerene.

Publisert Legg igjen en kommentar

Slik Vasker du din OMP kjøredress

To Menn jubler og klemmer hverandre

Alle OMP kjøredressene kan vaskes i vaskemaskinen. Lukk glidelåsen, da tennene i glidelåsen er skarpe og napper i tøyet. Lukk borrelåser i belte og hals! Mange liker å vaske dressen på vrangen, det vil spare særlig trykk og broderier for ekstra belastning. Dressen vaskes i maskinen på ull eller finvask, gjerne med Milo og 40 grader. Ikke sentrifuger dressen ekstra, bare heng den opp ved hjelp av en kleshenger, gjerne i dusjen. Den tørker da ganske fort. Dressene er laget i Nomeks, og dette kan vaskes så mye du ønsker, brannsikkerheten opprettholdes uansett.

Publisert Legg igjen en kommentar

Aliter autem vobis placet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Hi curatione adhibita levantur in dies, valet alter plus cotidie, alter videt. Bona autem corporis huic sunt, quod posterius posui, similiora. Inde igitur, inquit, ordiendum est. Sed ille, ut dixi, vitiose.

Aliter autem vobis placet. Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius. Ut optime, secundum naturam affectum esse possit. Sic enim censent, oportunitatis esse beate vivere. Nam de summo mox, ut dixi, videbimus et ad id explicandum disputationem omnem conferemus. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris;

Duo Reges: constructio interrete. Qui ita affectus, beatum esse numquam probabis; Ille enim occurrentia nescio quae comminiscebatur; Dolor ergo, id est summum malum, metuetur semper, etiamsi non aderit; Nec vero pietas adversus deos nec quanta iis gratia debeatur sine explicatione naturae intellegi potest. Negare non possum.

Sic igitur in homine perfectio ista in eo potissimum, quod est optimum, id est in virtute, laudatur. At enim hic etiam dolore. Quae cum dixisset paulumque institisset, Quid est? Quamquam ab iis philosophiam et omnes ingenuas disciplinas habemus; Nam illud vehementer repugnat, eundem beatum esse et multis malis oppressum. Omnis enim est natura diligens sui. Qua igitur re ab deo vincitur, si aeternitate non vincitur? Idem fecisset Epicurus, si sententiam hanc, quae nunc Hieronymi est, coniunxisset cum Aristippi vetere sententia. Sed tamen est aliquid, quod nobis non liceat, liceat illis. Summae mihi videtur inscitiae.

Publisert Legg igjen en kommentar

Atque haec coniunctio confusioq

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sumenda potius quam expetenda. In quo etsi est magnus, tamen nova pleraque et perpauca de moribus. Hoc sic expositum dissimile est superiori. Duo Reges: constructio interrete.

Qualem igitur hominem natura inchoavit? Sic, et quidem diligentius saepiusque ista loquemur inter nos agemusque communiter. Hoc uno captus Erillus scientiam summum bonum esse defendit nec rem ullam aliam per se expetendam. Nobis aliter videtur, recte secusne, postea; Quia nec honesto quic quam honestius nec turpi turpius.

Atque haec coniunctio confusioque virtutum tamen a philosophis ratione quadam distinguitur. Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius. Quae cum magnifice primo dici viderentur, considerata minus probabantur. Quid loquor de nobis, qui ad laudem et ad decus nati, suscepti, instituti sumus? Qui enim existimabit posse se miserum esse beatus non erit. Rapior illuc, revocat autem Antiochus, nec est praeterea, quem audiamus. In quibus doctissimi illi veteres inesse quiddam caeleste et divinum putaverunt. Quid de Pythagora? Id quaeris, inquam, in quo, utrum respondero, verses te huc atque illuc necesse est. Quid ad utilitatem tantae pecuniae?

Invidiosum nomen est, infame, suspectum. Sed ille, ut dixi, vitiose. Sed quid attinet de rebus tam apertis plura requirere? Illud dico, ea, quae dicat, praeclare inter se cohaerere. Quod si ita sit, cur opera philosophiae sit danda nescio. Quae fere omnia appellantur uno ingenii nomine, easque virtutes qui habent, ingeniosi vocantur. Igitur neque stultorum quisquam beatus neque sapientium non beatus. Ergo illi intellegunt quid Epicurus dicat, ego non intellego? Et quae per vim oblatum stuprum volontaria morte lueret inventa est et qui interficeret filiam, ne stupraretur. Quid, cum volumus nomina eorum, qui quid gesserint, nota nobis esse, parentes, patriam, multa praeterea minime necessaria?

Publisert Legg igjen en kommentar

Sed venio ad inconstan crimen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Partim cursu et peragratione laetantur, congregatione aliae coetum quodam modo civitatis imitantur; Mihi quidem Antiochum, quem audis, satis belle videris attendere. Non autem hoc: igitur ne illud quidem. Duo Reges: constructio interrete. Illis videtur, qui illud non dubitant bonum dicere -; Nihil illinc huc pervenit. Hunc vos beatum; Hoc ne statuam quidem dicturam pater aiebat, si loqui posset. Ut enim consuetudo loquitur, id solum dicitur honestum, quod est populari fama gloriosum. Non enim ipsa genuit hominem, sed accepit a natura inchoatum. Huius ego nunc auctoritatem sequens idem faciam. Sit, inquam, tam facilis, quam vultis, comparatio voluptatis, quid de dolore dicemus?

Sed venio ad inconstantiae crimen, ne saepius dicas me aberrare; Profectus in exilium Tubulus statim nec respondere ausus; Nos quidem Virtutes sic natae sumus, ut tibi serviremus, aliud negotii nihil habemus. Idem iste, inquam, de voluptate quid sentit? Istam voluptatem perpetuam quis potest praestare sapienti?

Quod idem cum vestri faciant, non satis magnam tribuunt inventoribus gratiam. Hanc quoque iucunditatem, si vis, transfer in animum; Quaesita enim virtus est, non quae relinqueret naturam, sed quae tueretur. Hinc ceteri particulas arripere conati suam quisque videro voluit afferre sententiam. Hoc loco tenere se Triarius non potuit. Negabat igitur ullam esse artem, quae ipsa a se proficisceretur; Quis Aristidem non mortuum diligit? Quae duo sunt, unum facit.

Immo istud quidem, inquam, quo loco quidque, nisi iniquum postulo, arbitratu meo. Illum mallem levares, quo optimum atque humanissimum virum, Cn. Quoniam, si dis placet, ab Epicuro loqui discimus. Vestri haec verecundius, illi fortasse constantius. At enim hic etiam dolore. Immo alio genere; Eadem nunc mea adversum te oratio est. Potius inflammat, ut coercendi magis quam dedocendi esse videantur. Quid enim de amicitia statueris utilitatis causa expetenda vides.